یک سلاح مخفی برای شرکت طراحی سایت - طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

اگر تصمیم دارید از خدمات کاسپید جهت طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده کنید، می توانید از بابت رعایت کامل اصول سئو در پیاده سازی سایت نیز اطمینان خاطر داسته باشید.

تعرفه طراحی سایت با ویترین بر اساس امکانات مورد نیاز اکثر کسب‌وکارها تنظیم شده. اگه می‌خواید دستتون برای انتخاب خدماتی که دوست دارید بازتر باشه، در ویترین این امکان وجود داره که بسته‌های سفارشی متناسب با نیاز شما ارائه کنیم. کافیه با ما تماس بگیرید تا در مورد جزئیات صحبت کنیم.

آدرس: تهران، خیابان حبیب اله، بالاتر از میدان حسن حسینی، پلاک ۵۶،ایستگاه نوآوری شریف، ساختمان شماره ۱، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم.

«امنیت و کاربری سایت برام خیلی مهمه. خوبی سایتی که با ویترین زدم اینه که مشتری‌هام با کمترین کلیک می‌تونن خرید ساده و امنی انجام بدن.»

به طور کلی، هدف از طراحی وب سایت فروشگاهی بهبود و تثبیت موقعیت خود در بازار کالاها و خدمات، افزایش تعداد مشتریان بدون هزینه های زیاد، افزایش محبوبیت برند، فروش محصولات به کاربران و افزایش سود است.

علاوه بر ۱۴ روز تست رایگان، تا ۳۰ روز بعد از خرید سایت هم تضمین بازگشت وجه دارید.

۱۴ روز رایگان امکانات ویترین را آزمایش کنید و بعد تصمیم بگیرید

تیم پشتیبانی ویترین در مسیر طراحی سایت همراه شماست و آموزش‌های مختلفی برای مدیریت سایت و فروشگاه اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد.

پیش از تعیین قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، باید نوع سایت فروشگاهی و نوع فعالیت و گشتردگی و امکانات مورد نیاز آن مشخص شود.

حریم خصوصی

اگر فروش آنلاین ندارید، روی تولید محتوا و تصاویر جذاب وقت بگذارید. برای اجرای حرفه‌ای‌تر این مرحله، تیم ویترین می‌تواند به شما کمک کند.

(طراحی وب ) : مهم ترین و اصلی ترین وظیفه ما در هیدیکا طراحی سایت حرفه ای، کاملا استاندارد با ویژگی‌های به روز با توجه به نیازهای شماست.

یک طراح سایت حرفه ای تمام اهداف و خدمات مورد نیاز شما را بررسی می‌کند؛ تا با توجه به نیاز مشتری برنامه ریزی لازم جهت طراحی نمای ظاهری سایت، سرویس‌های قابل ارائه و کد نویسی آن انجام شود.

در دنیای امروزی نرم افزارها و اپلیکیشن ها نقش بسیار مهمی در زندگی افراد دارند به طوری که در هر بخش و شرکت از نرم افزارها استفاده می شود ، یکی دیگر از مواردی که امروزه بسیاری از افراد با آنها سرکار دارند بخش طراحی اپلیکیشن موبایل و ساخت اپلیکیشن حرفه ای می باشد که از جمله مواردی محسوب می شود که بیشتر افراد به دنبال آن هستند ، اما شاید سوالی در این بخش پیش بیاید که چرا طراحی اپلیکیشن های موبایل ؟ جواب این سوال ساده است امروزه تمامی افراد کارها و فعالیت هایی مانند خرید و فروش ، درخواست خودرو و…  را توسط تلفن های خود انجام میدهند و این فعالیت ها وابسطه به اپلیکیشن سایت منبع ها می باشد بنابر این می توان گفت که تلفن های همراه بدون وجود اپلیکیشن ها کارایی خودرا از دست خواهند داد .
اسپم کردن تو این مقالات هیچ ایرادی نداره همونطور که می دونید، ولی لطفا در حد یک “سلام” کامنت ها بی محتوا نشه دیگه

طراحی وب فرآیند ایجاد راه حل برای یک موضوع و استفاده از یک صفحه وب به عنوان وسیله ارتباطی است. اگر طراحی وب سایت به بهبود تعامل با مخاطبان کمک نکند، طراحی با شکست مواجه خواهد شد.

شروع پشتیبانی یکساله وب سایت ( شامل آپدیت های نرم افزاری – برطرف کردن اشکالات احتمالی و فنی وب سایت )

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با مفهوم کلی و همچنین هدف از طراحی سایت های مختلف آشنا کنیم. در نهایت باید این سایت بگوییم اگر یک سایت از ابتدا به درستی و متناسب با هدفی که دارد طراحی شود مزایای بسیاری از جمله کاهش هزینه، امکانات نامحدود نمایش محصول و خدمات، بازخورد رایگان، افزایش درآمد، بستری برای آموزش و ابزاری برای سایت منبع برقراری ارتباط و موارد بسیار دیگر خواهد داشت. تنها باید هدف از طراحی سایت خود را به درستی منلع بدانید.

به همین جهت هدف یک وب سایت تجاری افزایش تعداد مشتریان موجود است بنابراین طراحی سایت تجاری باید برای ایجاد تعامل و برقراری ارتباط موثر با مخاطب انجام شود. در واقع هدف از ایجاد سایت تجاری باید مبتنی بر خدمات باشد تا بتواند بازدیدکنندگان را متقاعد کند که مشتری شما شوند. این کار با جایگاه سازی شرکت به عنوان یک ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد، شایسته و با تجربه در بازار هدف انجام می شود؛ چرا که بازدیدکنندگان پیش از برقراری تماس تلفنی، با بررسی وب سایت های تجاری از ارائه خدمات آن ها آگاه می‌شوند.

امکان نمایش محصولات مرتبط برای ایجاد بازاریابی و فروش بیشتر

اگر فروش آنلاین ندارید، روی تولید محتوا و تصاویر جذاب وقت بگذارید. برای اجرای حرفه‌ای‌تر این مرحله، تیم ویترین می‌تواند به شما کمک کند.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

به این دلیل که زیرساخت فنی ویترین از قبل آماده شده و اکثر کارهای سایت رو خودتون انجام می‌دید، هزینه طراحی سایت با ویترین هم خیلی کمتر از کدنویسی اختصاصی تموم می‌شه.

معرفی شبکه های اجتماعی واکنشگرا ( ریسپانسیو ) سئو استاندارد یکسال پشتیبانی رایگان سپر امنیتی افزایش سرعت و کشینگ آموزش ادمین سایت سپر ضد اسپم بهینه سازی تصاویر عضویت کاربران

همچنین هدف دیگر از طراحی این وب سایت ها این است که اطلاعات بیشتری را درباره آنچه مشتریان واقعاً نیاز دارند و خواستار آن هستند، کسب کنند.

تعرفه خدمات طراحی سایت با توجه با امکانات مورد نظر کارفرما محاسبه می گردد و بنابراین در صورتی که امکانات و ویژگی های خاصی برای وب سایت خود مد نظر دارید لازم است لیست موارد مورد نظر خود را در ابتدا به این مجموعه اعلام نمایید تا برآورد هزینه و زمان اجرای پروژه شما انجام گردد.

طراحی وب سایت با استفاده از صد هزار قالب وب سایت موجود در فروشگاه قالب دارکوب (مدت زمان از یک ماه)

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

Report this wiki page